Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Spela på Kopplingen!

Av Annelie Murén - 6 april 2009 21:43

Nu var det längesen jag skrev här och ber så mycket om ursäkt för det. Jag har planer om att byta till blogg.se. Men vet inte riktigt än hur jag ska göra. Men det visar sig och jag kommer säga till i så fall. Men just nu fortsätter jag med bloggagratis :)


Idag har jag haft körlektion och teorikurs. Tränade mycket på spela på kopplingen, förhoppningsvis har jag lärt mig det nu. Men det visar sig. Jag förstår inte hur körskolans bil kan vara så annorlunda jämfört med johans och Pappas. Deras bilar är ju mycket lättare att köra. Men det är ju volvo det med ;)

Ne men nu ska jag gå och mysa lite med bror mins katt, Mille :)

Ha det så bra alla!


//A.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Murén - 19 april 2009 21:01

Hej! Nu är det så att jag har skaffat en ny blogg som jag kommer börja använda. Så besök mig där i stellet :) http://annelieeee.blogg.se/   Hejdå!   //Annelie ...

Av Annelie Murén - 19 april 2009 16:14

Ja nu kanske jag ska updatera lite i bloggen. Blir ju så långa mellan rum nu för tiden. Men nu är det iallafall inte långt kvar till studenten. Helt underbart att slippa skolan ett tag. Ska väl försöka jobba något år sen får vi se om jag pluggar. Nu ...

Av Annelie Murén - 22 mars 2009 18:08

Jag saknar min älskling. Han var på mässa med hans vän för ett tag sen. Mässan handlade om olika projektarbeten. Och det visade sig att dom hade gjort så bra jobb att dom gick vidare till nästa steg. Och det steget är nu, han ska vara i stockholm i ...

Av Annelie Murén - 15 mars 2009 15:14

Igår hade vi match mot Enviken. Vi vann med 4-2. Så nu gick vi upp till en andra plats. Efter matchen fick vi två stora flaskor pommac i stellet för champange. I duschen blev det en dusch av pommac. Jätte roligt att vi vann :D Grattis till oss!   Id...

Av Annelie Murén - 14 mars 2009 11:36

Igår var jag till körskolan och fick mina teoribocker. Så på måndag har jag första teorikursen.   Klockan 20.00 igår hade jag match mot mora. Vi vann med 4-2 och sandra var jätteduktig i mål :) Grattis till oss! Jag hade ont i halsen så det var lite ...

Presentation

Omröstning

Älskar du någon?
 Ja absolut det!
 Nej inte det!
 Kanske det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards